(0)

מבחר הפירות
היומי

בלוג

סושי פירות או שיפודי פירות?

כולנו כמעט נתקלנו לפחות פעם אחת בחיינו באירוע אשר הזמנו בו משלוח פירות או שהזמינו כזה עבורנו. שאלת השאלות, עבור כל חובבי הז’אנר של הזמנת הפירות הביתה או בכלל, היא – האם להזמין סושי פירות או שיפודי פירות? כמובן שזה נאמר חצי בצחוק, אולם כאשר אנו באים להזמין פירות הביתה אנו דיי מתלבטים לגבי עיצוב המשלוח, מה מתאים למה, מה מיוחד יותר ומאפשר פרקטיות, יופי וכדומה. המאמר הבא יעסוק בדיוק בנושאים הללו ועוד, על מנת לסייע לכם להחליט בנושא המתוק והבריא הזה.

 

משלוח פירות: אילו עיצובים קיימים?

לרוב קיימים כמה עיצובים עיקריים: מגש פירות וסלסלת פירות. בתוך האפשרויות הללו, קיימים גם סושי פירות, שיפודי פירות, פירות חתוכים ועוד. מדוע להזמין סושי פירות או שיפודי פירות במקום פשוט פירות חתוכים? התשובה היא שקיים יופי ייחודי לעיצוב הפירות כשיפודים או כסושי. אסור לשכוח, כי חלק מעניין ההזמנה הוא להפתיע ולפנק, ולכן לעיצוב המשלוח בכלל יש אפקט משמעותי.

איך לבחור?

אז כבר ציינו כי יש יופי ייחודי לעיצוב הפירות כשיפודים או כסושי, אולם חלקנו כאמור ישנה חשיבות לשאלה: סושי פירות או שיפודי פירות? עבור כל האנשים אשר שאלה זו הדירה שינה מעיניהם, אני רוצה להרגיע ולומר כי לרוב תוכלו ליצור בהתאמה אישית שילוב בין סושי לשיפודי פירות. בנוסף, חשבו על הפרקטיות האישית שלכם – מה תאהבו יותר? מהם היתרונות הנוספים של השירות? ראשית, קיים משלוח מהיר לכל הארץ, שנית, ניתן לבחור את הפרי על השיפוד וקיימת בחירת פרי בסושי. נשמע טעים, נכון?

מה עוד כדאי לדעת על אופנת הזמנת משלוחי הפירות?

ניתן להזמין משלוח במחיר סביר בהחלט, בגדלים שונים וכאמור בעיצובים שונים. בנוסף, מקומות רבים מספקים משלוח ללט עלות, עניין המהווה פלוס בהחלט. בנוסף, זכרו כי מדובר בחטיפים טעימים, בריאים וצבעוניים המונחים לנו על השולחן ללא כל מאמץ. לכן, הם רעיון מצוין להזמנה עבור אירועים שונים, שמחות, סתם ארוחות שישי וכדומה. קבלו טיפ ממני- כשאר אין לכם מה לקנות, הזמינו שיפודי פירות או סושי פירות: זה נחמד, מעניין, כל אחד ייהנה מזה וכך תעשו את הרושם המושלם.

לבסוף חברים, אני ממליצה על שילוב בין סושי לשיפודי פירות, כי מי אמר שצירך להחליט? זה בכל מקרה יהיה טעים, בכל מקרה יהיה מזין ובכל מקרה יתחסל תוך שניה. אז לא משנה בתכלס’ מה תזמינו, ככל הנראה אתם או האורחים שלכם תהנו, אך אם בכל זאת תרצו, התחשבו בגורמים הבאים:

  • מה יותר ימשוך לכם את העין?
  • מה אהבתם בעבר, אם יצא לכם להתנסות?
  • מה מאפשר לכם יותר פרקטיות (במקרר או בכלל?).
  • זכרו כי ניתן לשלב בין סושי פירות לשיפודי פירות.

אז בהצלחה ואכלו בהנאה.

אולי תרצו לדעת גם...

לורם איפסום
אכילת פרי לפני ואחרי אימון כושר
פעמים רבות, בייחוד כאלה מאתנו אשר נוהגים לפקוד את מכון הכושר לעיתים קרובות, תוהים לעצמם – מה כדאי לאכול לפני ואחרי אימון כושר? אנו מנסים שייקים שונים, לעיתים ג'לים, חטיפי אנרגיה וכדומה, אך אנו לא באמת בטוחים האם זה טוב או מועיל באמת לאנרגיה לגוף, או מה שמכונה "דלק לגוף".. המאמר הבא, יעסוק ביתרונות של אכילת פרי לפני ואחרי אימון כושר, עקב היתרונות הרבים הקיימים לאכילה שכזו, אז מי שזה…
שמירה על פירות הקיץ בסביבת המגורים הביתית
פירות הקיץ הם ללא ספק המעדן של הטבע, כאשר בין יתר פירות העונה החמה הנפוצים ביותר תוכלו למצוא את המלון, האבטיח, ענבים, אפרסקים וכדומה, וזאת לצד פירות אקזוטיים כגון מנגו, פסיפלורה וכדומה. לחצו ליצירת קשר לכל נושא ושאלה או חייגו כעת 073-703-0000 אז כיצד ניתן לשמור על פירות הקיץ גם בסביבת המגורים הביתית? להלן מספר טיפים ועצות את תפוחי העץ הנחשבים לפירות רב עונתיים מומלץ לאחסן בחלק הקר ביותר במקרר…