(0)

מבחר הפירות
היומי

בלוג

מתנה ליולדת עם מגשי פירות - מה כדאי לדעת?

“שוברים את הראש” מה לקנות לבת משפחה ו/או חברה קרובה כמתנה לאחר הלידה? זה הזמן שתתחילו לחשוב בכיוון המרענן ביותר שיכול להיות: מגש פירות עשיר המשלב בתוכו היצע מרשים של פירות טריים וחתוכים מפירות העונה.

מגשי פירות כמתנה ליולדת הם ללא ספק הפתרון הנכון לכל אחד ואחת מביניכם המחפש אחר מתנה מושקעת ומיוחדת ליולדת. מתנה של מגשי פירות ליולדת משלבת בתוכה גם בריאות, גם טריות וגם נראות מרהיבה לעין הודות לפירות הצבעוניים החתוכים בצורה דקורטיבית. מגשי הפירות מגיעים בגדלים שונים והם משלבים בתוכם היצע מרשים ומגוון של פירות העונה לצד פירות מיוחדים אותם לא ניתן למצוא בכל חנות ירקות ופירות שכונתית.

כל סוגי הפירות במגש אחד מעוצב

מגשי פירות כמתנה ליולדת משלבים בתוכם את כל סוגי הפירות האהובים בתוך מארז מהודר ומרשים בפני עצמו שבהחלט יעלה חיוך על פניה של כל יולדת אשר תשמח לקבל את המתנה מידיכם או מידי השליח מטעמכם.

במגשי הפירות השונים ניתן לשלב את כל סוגי הפירות האהובים על היולדת וזאת לצד פירות אקזוטיים כגון: פאפיה, אננס, ל’יצי, פיטנגו, פסיפלורה, קרמבולה, קובו, קוקוס והרשימה עוד ארוכה. העיצוב המרשים של המארז בשילוב הפירות החתוכים ומהפתים במיוחד, יבטיחו גם לכם מתנה מושלמת ליולדת ממש רגע לאחר הלידה או מייד עם שחרורה ממחלקת היולדות, את מתנה זו ניתן לשלב יחד עם מוצרי טקסטיל יפיפים אשר יחד עם סלסלת הפירות יהווה עבור יקירתכם מתנה מושלמת ליולדת, גם טעימה ובריאה וגם פרקטית וגם מארז מתנה ליולדת המותאם לצורכיה.

מגשי פירות מעוצבים להזמנה ישירה דרך האינטרנט

כיום, על מנת לרכוש את מגשי הפירות המעוצבים כמתנה ליולדת, אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית. את ההזמנה תוכלו לבצע דרך האינטרנט ואפילו ליהנות משירות משלוחים המאפשר לכם לשלוח את המגש לכל מחלקות היולדות לכל מרכז רפואי בכל רחבי הארץ. המשלוח מתבצע תוך מספר שעות מרגע ההזמנה והדבר מבטיח לכם שמגש הפירות יגיע טרי ועסיסי לידיה של היולדת.

לצד מגש הפירות תוכלו לשלב עוד מתנה ליולדת כגון מוצרי טקסטיל שימושיים ובטיחותיים לתינוקה. השילוב שבין מתנה אישית ליולדת כדוגמת מגש פירות עסיסי, טרי ומפתה לצד מתנה שימושית לתינוק החדש, תשמח את היולדת עד מאוד- ובמידה ואתם לא מעניקים לה את המתנה באופן אישי תהיו בטוחים שמייד עם קבלת המתנה היא תחייג אליכם או תשלח לכם הודעת וואטסאפ עם המון אימוג’ים מחייכים ולבבות. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון מתנות טקסטיל מפנקות לתינוק/ת החדש/ה אך לפני רכישתם חשוב שתקפידו שהם עומדים בתקן והינם בטיחותיים לשימוש בקרב תינוקות שרק נולדו.

אז במקום “לשבור את הראש” בחיפוש אחר מתנה ליולדת, זה הזמן להיחשף למגשי הפירות העסיסיים והמיוחדים המאפשרים גם לכם להעניק ליולדת את המתנה הכי מושקעת והכי מיוחדת.

ראו גם: שיפודי פירות

אולי תרצו לדעת גם...

לורם איפסום
תפקיד הפירות בימי הולדת לילדים
בשנים האחרונות יש נטייה של הורים רבים לחגוג ימי הולדת תוך כדי שמירה על בריאות ו-וויתור על ממתקים או חטיפים שנחשבים ל-לא בריאים. הפתרון המסתמן במוצלח ביותר הוא מגשי פירות תוכים שמעוצבים בצורה צבעונית, אסתטית ויפה כך שאף ילד או מבוגר לא יכול לעמוד בפיתוי וכולם מגיעים לאכול בשמחה. מה הקשר בין פירות לבין ימי הולדת? כאמור, הורים רבים מעדיפים כיום לוותר על צלחות החטיפים והממתקים העמוסים בצבעי מאכל, כמויות…
אכילת פירות לארוחת בוקר
כמה פעמים שמעתם את המשפט "ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום"? סביר להניח שלא מעט. המשפט הזה כל כך נכון ומדויק ומדוע? מכיוון שארוחה זו היא מקור האנרגיה הראשון שלנו מהרגע שבו אנו קמים לאחר שינה של 6-8 שעות בלילה. על כן, חשוב מאוד להפיק מארוחה זאת את האנרגיה החיונית לגוף שלנו, פירות טריים, קלופים מספקים ערך תזונתי רב. אם נבחר לאכול ארוחת בוקר המשלבת בתוכה גם פירות, גם…