(0)

מבחר הפירות
היומי

בלוג

מגשי אירוח לאירועים קטנים

החיים שלנו עמוסים באירועים. חתונות של קרובים, בריתות, בר מצוות, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד ועוד. מבין כל אלו ישנם כמובן את האירועים הגדולים שלהגיע אליהם זו מחוייבות של שעתיים-שלוש, הכוללת ישיבה לשולחן לארוחה של כמה מנות. אבל בכל רחבי הארץ מתקיימים גם לא מעט אירועים קטנים, שהמארגנים שלהם מעונינים להשאיר אותם קלילים, נינוחים, בלי הצורך לשבת לשולחן ולהכביד עם ארוחה גדולה. לאירועים כאלה נוצרו מגשי האירוח.

סלסלת פירות מעוצבת

לא בכל אירוע חייבים לשבת לאכול. זה נכון שהאוכל הוא חלק מאוד גדול בכל אירוע, אך יש כל מיני דרכים לאכול. יותר ויותר אירועים קטנים בשרון, במרכז, בדרום ובצפון בוחרים במגשי אירוח, פתרון שיוצר תחושה של אירוע קליל, חופשי, כזה שמאפשר תקשורת עם רוב האורחים ולא רק עם אלו שמולך בשולחן, וכזה שיכול להיגמר יחסית מהר, כך שהוא לא מעיק על האורחים ולא על המארחים. באירועים קטנים המופקים עם האקדמיה לפירות תוכלו למצוא מגוון עצום ומרענן של סושי פירות מהמם אשר יופיע בבופה בחתונה או בכל אירוע אחר שתבחרו

מגש פירות מעוצב

איך בוחרים מגשי אירוח לאירועים קטנים בשרון?

אם אתם מארגנים אירוע קטן, זה יכול להיות ברית או יום הולדת, הרמת כוסית בעבודה או אפילו חתונה קטנה בשרון לקרובים ביותר, ואתם מעוניינים לשמור על תפריט קליל, שנוח לאכול בידיים או עם מינימום התעסקות, שלא צריך לשבת בשבילו בשולחנות, מגשי אירוח הם הבחירה הנכונה עבורכם.

ישנם המון סוגים של מגשי אירוח, כשאתם יכולים ללכת על קו מסוים, אך ההמלצה שלנו היא כמובן לערב בין מספר סוגי מגשים על מנת ליצור אפשרויות בחירה ועניין עבור האורחים. הצעות אפשריות למגשי אירוח:

מגשי סנדוויצ’ונים קטנים – סנדוויצ’וני ביס במבחר ממרחים ומילויים

מגשי סושי פירות

מגשי טורטיות, גם הן במילויים שונים וחתוכות בצורה נוחה לאכילה ביד

מגשי ירקות אנטיפסטי או ירקות טריים

מגשי מיני- המבורגרים

מגשי מאפים מלוחים משלל סוגים

מיני פשטידות וקישים

מגשי גבינות/ נקניקים/ דגים

מגשים מתוקים – מאפים, עוגות אישיות, טארטלטים, מאפינס, ועוד ועוד

מגשי פירות

מגש פירות יבשים מעוצב

היתרונות של מגשי אירוח לאירועים

היתרונות של בחירה במגשי אירוח הם רבים, ואת חלקם ציינו כבר, כמו הקלילות שזה מכניס לאירוע והאפשרות לערוך אירוע לא ארוך שעדיין לא יישאר בו אף אורח רעב. בנוסף לכל אלו, מגשי אירוח הם חגיגה לעיניים – המבחר המגוון והאסתטיקה של המגשים מרשימים, מפתים, ומעוררי התפעלות ותיאבון.

יתרון נוסף וחשוב מאוד הוא המקום. אם אתם מארגנים אירוע קטן בשרון, בשפלה, או בכל מקום אחר בארץ, ודאי עברה בראשכם האפשרות לערוך אותו בבית, במשרד אם זה אירוע עסקי, או לשכור מקום קטן, כי כידוע ככל שהמקום גדול יותר כך תצטרכו לשלם יותר.

כשאתם בוחרים במגשי אירוח לאירוע שלכם, אתם לא צריכים את כל המקום שהיו תופסים שולחנות וכיסאות לאותה כמות אנשים, וכך יכולים לחסוך לא מעט. פינות ישיבה ואפילו מספר שולחנות גבוהים עם כיסאות בר יתפסו הרבה פחות מקום משולחנות אוכל.

אולי תרצו לדעת גם...

לורם איפסום
כמה פירות כדאי לאכול?
הפירות הם מאכל נפוץ ועל כך אין צורך להרחיב. הפירות הם מתוקים, באים בצורות, בגדלים ובטעמים שונים, בעלי ערכים תזונתיים רבים כגון ויטמינים, סיבים תזונתיים ועוד. לכן, אין פלא שהמלצת משרד הבריאות היא צריכת פירות בתדירות יומיומית, משום שכל פרי כמעט מועיל לילדים מחד ולקשישים מאידך (מסיבות שונות), הפירות מסייעים בכניסת ברזל לגוף, פרי ידוע כמאכל אשר משפר את המערכת החיסונית ועוד. על נושאים אלו ועוד, במאמר הבא. מה מיוחד…
קינוחי פירות באירועים – לא מה שהיה פעם
עולם הפקת האירועים עבר לא מעט שינויים בתקופה האחרונה, בזכות אפשרויות רבות של מאכלים וצורות הגשה. מי שמפיק אירוע מעוניין שהאורחים שלו ייהנו כמה שיותר, שיקבלו שירותים ייחודיים שלא מוצעים במקומות אחרים ויטעמו מטעמים שנחשבים לחדישים ונדירים. לחצו ליצירת קשר לכל נושא ושאלה או חייגו כעת 073-703-0000 מגש פירות – הקינוח האולטימטיבי אנשים הרבה יותר מודעים לנושא של תזונה נכונה ובריאה בשנים האחרונות. הם יעדיפו אחרי הארוחה לאכול פרי טרי…