(0)

מבחר הפירות
היומי

בלוג

תפקיד הפירות בימי הולדת לילדים

בשנים האחרונות יש נטייה של הורים רבים לחגוג ימי הולדת תוך כדי שמירה על בריאות ו-וויתור על ממתקים או חטיפים שנחשבים ל-לא בריאים. הפתרון המסתמן במוצלח ביותר הוא מגשי פירות תוכים שמעוצבים בצורה צבעונית, אסתטית ויפה כך שאף ילד או מבוגר לא יכול לעמוד בפיתוי וכולם מגיעים לאכול בשמחה.

מה הקשר בין פירות לבין ימי הולדת?

כאמור, הורים רבים מעדיפים כיום לוותר על צלחות החטיפים והממתקים העמוסים בצבעי מאכל, כמויות גדולות של נתרן וערכים גבוהים של סוכר ופחמימות. הם מעדיפים שהילדים יאכלו אוכל טרי ובריא ולכן מצאו פתרון מצוין שנותן מענה נהדר גם למסיבות – משלוח פירות של מגש מעוצב וצבעוני של פירות העונה. הפירות שטופים, מקולפים וחתוכים ואף אחד לא צריך לעשות שום דבר מלבד לקחת חתיכה של פרי ולאכול. הילדים אוהבים מאד לאכול פירות מתוקים ועסיסיים ולא צריך לשכנע אותם לאכול ברגע שהמגש מגיע. ניתן להזמין גם סושי פירות מהמם ליום הולדת, הסושי עשוי מדפי סויה בריאים מרוחים עם ממרח פירות צבעוני ויפיפה.

סושי פירות צבעוני

מתי להגיש את הפירות?

כאשר הורים מארגנים יום הולדת לילדים שלהם ייתכן והם גם מחפשים אטרקציות לימי הולדת שתהיינה מתאימות גם לילדים בגיל המדובר. האטרקציה שתיבחר לבסוף יכולה לשדרג באופן משמעותי את האירוע כולו ולתרום להצלחה שלו גם בעיני הילדים שיגיעו וכמובן ההורים שלהם. אמנם מגש פירות לא נחשב ממש בתור אטרקציה אך אין ספק שהוא יכול להוות הפתעה גדולה ולשמח מאד את כל מי שהגיע ליום ההולדת. להלן כמה רעיונות לעיתוי המתאים להגשת הפירות:

בתחילת האירוע – אכילת פירות היא טובה ובריאה וקשה מאד להגיע למצב שבו אוכלים יותר מדי פירות. לכן אפשר להציע אותם כבר בתחילת האירוע.

במהלך מסיבת יום ההולדת – במידה ומזמינים אטרקציות לימי הולדת שמתאימות למסיבה – הילדים והמשתתפים עלולים לחוש רעב בזמן הפעילות. פירות שיוגשו להם בעיתוי הנכון יתקבלו בשמחה רבה.

בסוף האירוע – כאשר מוגשת לילדים ארוחה קלה בסיום מסיבת יום ההולדת – הפירות יכולים להוות קינוח לא פחות ממושלם. גם ההורים של הילדים המוזמנים יידעו להעריך את העובדה שהילדים שלהם אוכלים מאכלים בריאים וטריים במקום החטיפים והמתוקים.

מגשי פירות צבעוני באקדמיה

איך לשלב את הפירות עם שאר האלמנטים ביום ההולדת?

כאשר מארגנים אירוע ומחפשים אטרקציות לימי הולדת – האטרקציות הן אלה שבדרך כלל מושכות את תשומת הלב. בזכותן יאמרו המשתתפים האם האירוע היה מוצלח או שלא. כאשר מגיע הזמן לאכול – הופכים מגשי הפירות לאטרקציה בפני עצמם, שכן מה רבה תהיה ההפתעה לגלות שהם אלה שנמצאים בתפריט ולא ממתקים וחטיפים שלא בריאים, בעיקר לא עבור ילדים צעירים. חשוב מאד לדעת שאין כאן הקלה או קיצור זמנים אלא להיפך, שכן לקנות, לשטוף, לקלף ולחתוך כמות גדולה של פירות – אלה מלאכות שאורכות לא מעט זמן.

מגשי פירות צבעוני באקדמיה

לא מוותרים על בריאות!

יש הורים שסבורים שיום הולדת מתקיים פעם אחת בשנה ולכן כדאי לאפשר לילדים ליהנות ממתקים וחטיפים. יחד עם זאת יהיו גם לא מעט הורים שיעדיפו לחסוך מהילדים שלהם כל נגיסה במזון מעובד, מתועש וכזה שמלא במרכיבי מזון מפוקפקים. הפירות אינם כאלה אלא ההיפך המוחלט – טריים, טבעיים, בריאים – ולא פחות טעימים. אירוע יום הולדת או כל אירוע אחר שיוגש בו מגש פירות שטופים וחתוכים יהפוך מיד לאירוע מקורי וכל הורה יזכור את הרעיון כדי לשחזר אותו בפעם הבאה שהוא בעצמו יפיק אירוע כזה או אחר. חשוב לבחור את הפירות בשיא העונה שלהם על מנת לוודא שהם הכי טעימים ועסיסיים שאפשר להשיג.

אולי תרצו לדעת גם...

לורם איפסום
אכילת פירות לארוחת בוקר
כמה פעמים שמעתם את המשפט "ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום"? סביר להניח שלא מעט. המשפט הזה כל כך נכון ומדויק ומדוע? מכיוון שארוחה זו היא מקור האנרגיה הראשון שלנו מהרגע שבו אנו קמים לאחר שינה של 6-8 שעות בלילה. על כן, חשוב מאוד להפיק מארוחה זאת את האנרגיה החיונית לגוף שלנו, פירות טריים, קלופים מספקים ערך תזונתי רב. אם נבחר לאכול ארוחת בוקר המשלבת בתוכה גם פירות, גם…