(0)

מבחר הפירות
היומי

בלוג

כיצד מגשי פירות תורמים למערכת החיסונית שלכם?

הנחיות משרד הבריאות קובעות שכדאי לאכול מדי יום לפחות 5 סוגים שונים של פירות. לפי ההנחיות המעודכנות, פירות בצבעים שונים מחזקים את מערכת החיסון הטבעית של הגוף ואף תורמים ליצירת תחושת שובע. בטווח הארוך, ברור היום שאכילת פירות גם מונעת תחלואה ושהיא קריטית עבור גברים ונשים בכל הגילאים.

השאלה המתבקשת היא איך בעצם מגשי פירות בריאים וטריים תורמים למערכת החיסונית. כדי לענות על כך, צריך להבין קודם כל מה הם היתרונות של סלסלות פירות שמאפשרות לקבל אותם חתוכים ומוכנים לאכילה עד הבית. לאחר מכן, כל שנותר הוא להשוות בין סוגים שונים של משלוחי פירות לפי ההיצע והתפריט.

מגשי פירות בריאים וטריים תורמים למערכת החיסונית

היתרונות של פירות במגש

האפשרות של הזמנת פלטת פירות היא בדיוק מה שהגוף צריך על מנת לחזק את המערכת החיסונית הטבעית שלו. על מנת שהמערכת החיסונית תתחזק, הגוף זקוק לכמה סוגים שונים של פירות. אבל בעוד רובנו מעדיפים להתמקד רק ב-2-3 סוגים ולרכוש רק אותם במכולת או בסופר, המגש מביא אתו הרבה יותר סוגים, צבעים וטעמים.

במילים אחרות, היתרון של משלוחי פירות הוא במגוון. כאשר אוכלים מגוון של פירות, דואגים לחזק את המערכת החיסונית של הגוף מכל הכיוונים. אפשר כמובן להתחיל רק עם הפירות המועדפים שיש על הפלטה, אבל כדאי מדי פעם גם לנסות עוד טעמים וכך לתרום לגוף בטווח הקצר והארוך.

היתרונות של פירות במגש

מה הפירות עושים לגוף?

דרך אחרת להבין את הערך המוסף של מגשי פירות בהקשר של חיזוק המערכת החיסונית היא כמובן לבדוק את הפעולה הביולוגית שלהם. במובן הבסיסי ביותר, פירות כוללים בתוכם ויטמינים. ויטמין C ספציפית נחשב לנוגד חמצון טבעי, הוא מחזק את המערכת החיסונית לכל אורך השנה והוא נמצא בכמויות גדולות בתוך פירות הדר, ירקות ירוקים ואפילו תות שדה.

הטעות הנפוצה היא לחשוב שאפשר להשיג את הוויטמינים שיש בפירות גם במאכלים אחרים. אז נכון שיש שורה ארוכה של מאכלים שמכילים בתוכם ויטמינים, אבל רובם נפגעים בחימום ובעיבוד של המזון. אז אם רוצים להפיק מכל ויטמין את מלוא התועלת, הדרך הכי יעילה לעשות את זה היא באמצעות אכילה של פירות טריים וטעימים.

טעים יותר – בריא יותר

סוגים שונים של מגשי פירות בריאים וטריים תורמים למערכת החיסון גם כי הם פשוט גורמים לכך שנאכל מהם יותר. בעוד חיתוך ורחצת פרי שיש במקרר עלול להיתפס על ידי רובנו כמשימה מורכבת, הפירות שמגיעים מוכנים לאכילה מעודדים אותנו לנסות עוד טעמים. אם הפירות אכן טריים ומגיעים בשיאם, סביר להניח שבעתיד כבר ניזום עוד צריכה שלהם באופן עצמאי.

לסיכום, משלוחי פירות מגלמים המון יתרונות והם בעיקר תורמים למערכת החיסון של הגוף אצל גברים נשים בכל הגילאים. מלבד הטעם והעסיסיות, זו סיבה מעולה להזמין אותם.

אולי תרצו לדעת גם...

לורם איפסום
שמירה על פירות הקיץ בסביבת המגורים הביתית
פירות הקיץ הם ללא ספק המעדן של הטבע, כאשר בין יתר פירות העונה החמה הנפוצים ביותר תוכלו למצוא את המלון, האבטיח, ענבים, אפרסקים וכדומה, וזאת לצד פירות אקזוטיים כגון מנגו, פסיפלורה וכדומה. לחצו ליצירת קשר לכל נושא ושאלה או חייגו כעת 073-703-0000 אז כיצד ניתן לשמור על פירות הקיץ גם בסביבת המגורים הביתית? להלן מספר טיפים ועצות את תפוחי העץ הנחשבים לפירות רב עונתיים מומלץ לאחסן בחלק הקר ביותר במקרר…
סושי פירות או שיפודי פירות?
כולנו כמעט נתקלנו לפחות פעם אחת בחיינו באירוע אשר הזמנו בו משלוח פירות או שהזמינו כזה עבורנו. שאלת השאלות, עבור כל חובבי הז'אנר של הזמנת הפירות הביתה או בכלל, היא – האם להזמין סושי פירות או שיפודי פירות? כמובן שזה נאמר חצי בצחוק, אולם כאשר אנו באים להזמין פירות הביתה אנו דיי מתלבטים לגבי עיצוב המשלוח, מה מתאים למה, מה מיוחד יותר ומאפשר פרקטיות, יופי וכדומה. המאמר הבא יעסוק בדיוק…