(0)

מבחר הפירות
היומי

בלוג

טיפים לשמירה על פירות בקיץ עם מערכות קירור

גם אתם נמנים על אוהבי פירות הקיץ? בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים לשמירה על טריותם של פירות הקיץ.

פירות קיץ הם ללא ספק המרענן הטבעי של העונה החומה ומעבר לעובדה שהם טעימים להפליא ומרעננים, כל אחד מפירות הקיץ מכיל בתוכו ויטמינים, מינרלים וסוכרים החיוניים לגופנו ולרמת האנרגיה הנדרשת לנו במיוחד בימים חמים, ארוכים ולעיתים מתישים.

מגש פירות צבעוני באקדמיה

פירות קיץ הגדרה כללית

פירות קיץ הם למעשה הגדרה כללית לכל סוגי הפירות העונתיים המבשילים לקראת חודשי הקיץ, לרבות, מלון, אבטיח, ענבים, שסק, אפרסק ועוד. בדומה לכל פירות עונה אחרת, גם פירות הקיץ שומרים על הטעם המיוחד שלהם כאשר הם משבילים בטמפרטורת החדר, אך מרגע הבשלתם בטמפרטורות החדר, המרחק בין פרי בשל ועסיסי לבין פרי מרקיב קצרה במיוחד ובעיקר בחודשי הקיץ החמים בהם החום והלחות מזרזים את התרבות החיידקים בפירות הקיץ השונים. כפועל יוצא מכך, חשוב ומומלץ לשמור את פירות הקיץ בתנאי קירור המאטים את תהליך ריקבון הפרי.

טיפים לשמירה על סוגי פירות קיץ

להלן מספר טיפים לשמירה על סוגי פירות קיץ שונים בתנאי קירור באמצעות מקררים מסחריים או מקררים ביתיים כאלו ואחרים:

ענבים – את הענבים ניתן לשמור בקירור בתוך האריזה בה הם נרכשו. בכל פעם שתרצו לאכול ענבים הימנעו מתלישת ענבים מהאשכולות ובצעו את פעולת ההפרדה באמצעות מספרים.

מלון – את המלון מומלץ לאחסן בשלמותו במקרר ולא לחצות אותו לחצי אלא בסמוך למועד אכילתו וכך תצליחו לשמור על לחות הפרי וליהנות מטעמו המופלא.

אבטיח – גם את האבטיחים מומלץ שלא לחצות לשניים אלא לאחסן אותו בקירור בשלמותו ולחצותו רק בסמוך למועד ההגשה.

תות שדה – מומלץ לאחסן בקירור בתוך כלי סגור או פתוח.

אפרסק – במידה והאפרסק טרם הבשיל מומלץ לשמור אותו מחוץ למקרר למשך מספר ימים ורק לאחר מכך להכניס אותו לקירור. את האפרסקים ניתן לשמור בקירור בין 5 ל-8 ימים.

מנגו – בדומה לאפרסקים, גם את המנגו מומלץ לשמור מחוץ למקרר למשך מספר ימים (במידה והוא איננו בשל מספיק) ורק לאחר מכן להכניסו לקירור למשך תקופה של עד שבוע.

אננס – את האננס מומלץ לאחסן מחוץ למקרר בשלמותו ורק לאחר שחתכם את הפרי לצרכי הגשתו ניתן להכניס אותו לקירור או להקפאה לפרקי זמן קצרים.

שזיף – את השזיפים מומלץ אומנם לשמור מחוץ למקרר אך קירור השזיפים מסייע למניעת ריקבון הפרי וניתן לשמור אותו בקירור עד שבוע ימים.

טיפ כללי לשמירת פירות קיץ במקררים הביתיים או מקררים מסחריים

הימנעו משטיפת הפירות לפני הכנסתם לקירור ובצעו את פעולת שטיפת הפרי רק בסמוך למועד אכילתו.

פירות קיץ – חשוב לדעת:

פירות קיץ שאינם מגיעים עם קליפה אותה יש להסיר לפני אכילתם (שסק, שזיפים, אפרסקים וכדומה) מומלץ לאחסן בתוך מגירות קירור מובנות המצויות בכל מקרר ביתי או מקרר תעשייתי.

לחצו והזמינו משלוח פירות קיץ טריים וטעימים עם סלסלת פירות מעוצבת

אולי תרצו לדעת גם...

לורם איפסום
טיפים לשמירה על פירות בקיץ עם מערכות קירור
גם אתם נמנים על אוהבי פירות הקיץ? בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים לשמירה על טריותם של פירות הקיץ. פירות קיץ הם ללא ספק המרענן הטבעי של העונה החומה ומעבר לעובדה שהם טעימים להפליא ומרעננים, כל אחד מפירות הקיץ מכיל בתוכו ויטמינים, מינרלים וסוכרים החיוניים לגופנו ולרמת האנרגיה הנדרשת לנו במיוחד בימים חמים, ארוכים ולעיתים מתישים. פירות קיץ הגדרה כללית פירות קיץ הם למעשה הגדרה כללית לכל סוגי הפירות…
סושי פירות או שיפודי פירות?
כולנו כמעט נתקלנו לפחות פעם אחת בחיינו באירוע אשר הזמנו בו משלוח פירות או שהזמינו כזה עבורנו. שאלת השאלות, עבור כל חובבי הז'אנר של הזמנת הפירות הביתה או בכלל, היא – האם להזמין סושי פירות או שיפודי פירות? כמובן שזה נאמר חצי בצחוק, אולם כאשר אנו באים להזמין פירות הביתה אנו דיי מתלבטים לגבי עיצוב המשלוח, מה מתאים למה, מה מיוחד יותר ומאפשר פרקטיות, יופי וכדומה. המאמר הבא יעסוק בדיוק…