(0)

מבחר הפירות
היומי

בלוג

מגשי אירוח מיוחדים לאירועים פרטיים ועסקיים

מתכננים בזמן הקרוב אירוע עסקי או פרטי? יש לכם ישיבה חשובה במשרד שתתמשך זמן רב ותכיל אוכל ופינוקים נוספים? זה הזמן לחשוב על מגשי אירוח שיאפשרו לכם לספק את תאבונם של הנוכחים. הזמנת מגשי אירוח מתבצעת בהתאמה אישית ובהתאם לסועדים, כך שעוד לפני שאתם מבצעים את ההזמנה המיוחלת, עליכם לאפיין את הצורך ולהבחין מי יהיו הסועדים.

במידה ואתם עתידים להאכיל אורחים טבעוניים, הרי שתתבקשו להזמין מגשי אירוח בהתאם. קחו בחשבון כי עליכם לבחור את חברת הקייטרינג דרכה תזמינו מגשי אירוח מבעוד מועד ולא להשאיר את המשימה לרגע האחרון משום שהזמנה חפוזה עלולה לעלות לכם ביוקר ולהרוס את האירוע אותו תכננתם.

מגשי אירוח

כיצד בוחרים מגשי אירוח

מגשי אירוח לאירועים פרטיים / עסקיים בוחרים רק לאחר שבחנתם את החברה דרכה אתם שוקלים לבצע את ההזמנה אל מול קהל היעד שעתיד ליהנות מהמגשים. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להבין איזה סגנון מגשים אתם מחפשים, בין אם אלו הם כריכים בטעמים מגוונים, מגשים חלביים, בשריים, טבעוניים ועוד.

לאחר שגיבשתם קונספט ראשוני, זה הזמן לפנות אל מספר חברות המספקות משלוחי מגשי אירוח לאירועים ולבחון את טיב המגשים אותם הם מספקים ללקוחותיהם. המקום הראשון אליו תחשפו בכל הקשור למגשים, הוא התמונות אותן תפרסם החברה באתר הבית. אין ספק שאתם יכולים לקחת דוגמא מהתמונות המוצגות, אך בנוסף חשוב לקבל חוות דעת מלקוחות אשר נעזרו בשרותי החברה.

ככל שתקבלו המלצות טובות יותר, כך סביר שההצלחה תהיה גדולה יותר – המלצות אותן תקבלו מלקוחות עבר, הן על פי רוב המלצות נטולות אינטרסים שיווקיים ועל כן ניתן לסמוך עליהן כמעט בעיניים עצומות. לאחר שתצרו קשר עם החברה הנבחרת, ספרו לה מעט על אופי האירוע וכמות המוזמנים ואפשר לה להציע לכם הצעות מגוונות בהתאם לתקציב אותו תגדירו לה מלכתחילה.

כל עוד תגיעו עם ראש פתוח לשיחה, כך הסיכוי שתקבלו רעיונות מדהימים שטרם חשבתם עליהם ילכו ויגדלו ובאופן כמעט ישיר הצלחת האירוע תהיה גדולה יותר לעיתים באופן משמעותי.

לאילו אירועים מתאימים מגשי האירוח

מגשי אירוח מתאימים לכל אירוע באשר הוא, בין אם אלו הם אירועים עסקיים, אירועים פרטיים, חתונות, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, חתונות כסף או זהב, חתונה קטנה או גדולה בעיר הגדולה תל אביב, חתונות קטנות של צהריים (גם בשישי), אירוע חברה במשרד או בטבע ועוד.

כל עוד האירוע אותו אתם מארגנים עתיד לכלול אוכל, הרי שמגשי אירוח הם פתרון אולטימטיבי עבורכם. עוד לפני שאתם מזמינים את המגש המיוחל, בחנו את הטעם של האורחים ואל תנסו להתחכם, משום שאוכל טוב הוא שהופך אירוע למוצלח וככל שתתחכמו יותר ותפספסו את הטעם האישי של האורחים, כך תפספסו את המטרה וחבל.

אולי תרצו לדעת גם...

לורם איפסום
גברת פסיפלורה
פסיפלורה, או בשמה המדעי Passiflora edulis, או שעונית נאכלת, הוא אחד הצמחים המטפסים (ויש שיכנו אותו גם "פרי" 9 הנאכלים ביותר אשר קיימים כיום. כהוכחה, ניתן לקחת את מגוון משקאות הקרח, הקינוחים, הסיאופים והעוגות בטעם המעניין של הפסיפלורה. אולם, למרות התפוצה הרחבה שלו, לא כולם מכירים לעומק את יתרונותיו התזונתיים. אז, עבור מי שממש אוהב את הפרי, כמוני, זה הזמן לקרוא ולהחכים קצת, לכבוד הפסיפלורה שכולנו אוהבים. Passiflora edulis, או…
אכילת פרי לפני ואחרי אימון כושר
פעמים רבות, בייחוד כאלה מאתנו אשר נוהגים לפקוד את מכון הכושר לעיתים קרובות, תוהים לעצמם – מה כדאי לאכול לפני ואחרי אימון כושר? אנו מנסים שייקים שונים, לעיתים ג'לים, חטיפי אנרגיה וכדומה, אך אנו לא באמת בטוחים האם זה טוב או מועיל באמת לאנרגיה לגוף, או מה שמכונה "דלק לגוף".. המאמר הבא, יעסוק ביתרונות של אכילת פרי לפני ואחרי אימון כושר, עקב היתרונות הרבים הקיימים לאכילה שכזו, אז מי שזה…