(0)

מבחר הפירות
היומי

בלוג

מגשי אירוח לאירועים קטנים

החיים שלנו עמוסים באירועים. חתונות של קרובים, בריתות, בר מצוות, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד ועוד. מבין כל אלו ישנם כמובן את האירועים הגדולים שלהגיע אליהם זו מחוייבות של שעתיים-שלוש, הכוללת ישיבה לשולחן לארוחה של כמה מנות. אבל בכל רחבי הארץ מתקיימים גם לא מעט אירועים קטנים, שהמארגנים שלהם מעונינים להשאיר אותם קלילים, נינוחים, בלי הצורך לשבת לשולחן ולהכביד עם ארוחה גדולה. לאירועים כאלה נוצרו מגשי האירוח.

סלסלת פירות מעוצבת

לא בכל אירוע חייבים לשבת לאכול. זה נכון שהאוכל הוא חלק מאוד גדול בכל אירוע, אך יש כל מיני דרכים לאכול. יותר ויותר אירועים קטנים בשרון, במרכז, בדרום ובצפון בוחרים במגשי אירוח, פתרון שיוצר תחושה של אירוע קליל, חופשי, כזה שמאפשר תקשורת עם רוב האורחים ולא רק עם אלו שמולך בשולחן, וכזה שיכול להיגמר יחסית מהר, כך שהוא לא מעיק על האורחים ולא על המארחים. באירועים קטנים המופקים עם האקדמיה לפירות תוכלו למצוא מגוון עצום ומרענן של סושי פירות מהמם אשר יופיע בבופה בחתונה או בכל אירוע אחר שתבחרו

מגש פירות מעוצב

איך בוחרים מגשי אירוח לאירועים קטנים בשרון?

אם אתם מארגנים אירוע קטן, זה יכול להיות ברית או יום הולדת, הרמת כוסית בעבודה או אפילו חתונה קטנה בשרון לקרובים ביותר, ואתם מעוניינים לשמור על תפריט קליל, שנוח לאכול בידיים או עם מינימום התעסקות, שלא צריך לשבת בשבילו בשולחנות, מגשי אירוח הם הבחירה הנכונה עבורכם.

ישנם המון סוגים של מגשי אירוח, כשאתם יכולים ללכת על קו מסוים, אך ההמלצה שלנו היא כמובן לערב בין מספר סוגי מגשים על מנת ליצור אפשרויות בחירה ועניין עבור האורחים. הצעות אפשריות למגשי אירוח:

מגשי סנדוויצ’ונים קטנים – סנדוויצ’וני ביס במבחר ממרחים ומילויים

מגשי סושי פירות

מגשי טורטיות, גם הן במילויים שונים וחתוכות בצורה נוחה לאכילה ביד

מגשי ירקות אנטיפסטי או ירקות טריים

מגשי מיני- המבורגרים

מגשי מאפים מלוחים משלל סוגים

מיני פשטידות וקישים

מגשי גבינות/ נקניקים/ דגים

מגשים מתוקים – מאפים, עוגות אישיות, טארטלטים, מאפינס, ועוד ועוד

מגשי פירות

מגש פירות יבשים מעוצב

היתרונות של מגשי אירוח לאירועים

היתרונות של בחירה במגשי אירוח הם רבים, ואת חלקם ציינו כבר, כמו הקלילות שזה מכניס לאירוע והאפשרות לערוך אירוע לא ארוך שעדיין לא יישאר בו אף אורח רעב. בנוסף לכל אלו, מגשי אירוח הם חגיגה לעיניים – המבחר המגוון והאסתטיקה של המגשים מרשימים, מפתים, ומעוררי התפעלות ותיאבון.

יתרון נוסף וחשוב מאוד הוא המקום. אם אתם מארגנים אירוע קטן בשרון, בשפלה, או בכל מקום אחר בארץ, ודאי עברה בראשכם האפשרות לערוך אותו בבית, במשרד אם זה אירוע עסקי, או לשכור מקום קטן, כי כידוע ככל שהמקום גדול יותר כך תצטרכו לשלם יותר.

כשאתם בוחרים במגשי אירוח לאירוע שלכם, אתם לא צריכים את כל המקום שהיו תופסים שולחנות וכיסאות לאותה כמות אנשים, וכך יכולים לחסוך לא מעט. פינות ישיבה ואפילו מספר שולחנות גבוהים עם כיסאות בר יתפסו הרבה פחות מקום משולחנות אוכל.

אולי תרצו לדעת גם...

לורם איפסום
טיפים לשמירה על פירות בקיץ עם מערכות קירור
גם אתם נמנים על אוהבי פירות הקיץ? בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים לשמירה על טריותם של פירות הקיץ. פירות קיץ הם ללא ספק המרענן הטבעי של העונה החומה ומעבר לעובדה שהם טעימים להפליא ומרעננים, כל אחד מפירות הקיץ מכיל בתוכו ויטמינים, מינרלים וסוכרים החיוניים לגופנו ולרמת האנרגיה הנדרשת לנו במיוחד בימים חמים, ארוכים ולעיתים מתישים. פירות קיץ הגדרה כללית פירות קיץ הם למעשה הגדרה כללית לכל סוגי הפירות…
אכילת פרי לפני ואחרי אימון כושר
פעמים רבות, בייחוד כאלה מאתנו אשר נוהגים לפקוד את מכון הכושר לעיתים קרובות, תוהים לעצמם – מה כדאי לאכול לפני ואחרי אימון כושר? אנו מנסים שייקים שונים, לעיתים ג'לים, חטיפי אנרגיה וכדומה, אך אנו לא באמת בטוחים האם זה טוב או מועיל באמת לאנרגיה לגוף, או מה שמכונה "דלק לגוף".. המאמר הבא, יעסוק ביתרונות של אכילת פרי לפני ואחרי אימון כושר, עקב היתרונות הרבים הקיימים לאכילה שכזו, אז מי שזה…